نوشته شده توسط : کبرا علی نژاد

یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کار، ارتقا و توسعه سایت در آینده است. در طراحی سایت های اختصاصی و کدنویسی شده، این پشتیبانی با سرعت و سهولت بیشتری انجام می گردد و تمام امکانات درخواستی شما قابل پیاده سازی است. برای این منظور چنانچه مشتریان ما درخواست هایی برای توسعه داشته باشند که خارج از قرارداد هست، این درخواست ها با کمال میل و در سریعترین زمان انجام می شود و به صورت نفر ساعت هزینه آن محاسبه می گردد.

خدماتی که بهترین شرکت های طراحی سایت بعد از تحویل سایت انجام می دهند

بعد از تحویل وب‌سایت به مشتری، بهترین شرکت طراحی سایت در تهران می‌تواند خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهد. به طور کلی، خدماتی که بهترین شرکت‌های طراحی سایت پس از تحویل سایت ارائه می‌دهند عبارتند از: ۱- پشتیبانی و نگهداری وب‌سایت: بهترین شرکت‌های طراحی سایت ، پس از تحویل وب‌سایت، خدمات پشتیبانی و نگهداری وب‌سایت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این خدمات شامل بررسی و رفع اشکالات و مشکلات فنی، به‌روزرسانی و ارتقاء امنیت وب‌سایت، پشتیبانی از سرور و دیتابیس و … می‌شود. ۲- بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو: شرکت‌های طراحی سایت با بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو، بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو، میزان بازدید وب‌سایت و در نهایت افزایش فروش محصولات و خدمات مشتریان را بهبود می‌بخشند. ۳- به‌روزرسانی و تغییرات در وب‌سایت: شرکت‌های طراحی سایت پس از تحویل وب‌سایت، خدمات به‌روزرسانی و تغییرات در وب‌سایت را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این شامل افزودن و حذف محصولات، تغییر در طراحی و شکل‌دهی وب‌سایت، افزودن و ویرایش محتوا و … می‌شود. ۴- آموزش وب‌سایت: بهترین شرکت‌ طراحی سایت، خدمات آموزش وب‌سایت را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این شامل آموزش نحوه استفاده از پنل مدیریت وب‌سایت، راهنمایی درباره بهینه‌سازی محتوا و تصاویر و … می‌شود. در کل، بهترین شرکت‌ طراحی سایت ، با ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای، می‌توانند به مشتریان خود کمک کند تا وب‌سایت‌هایی بهینه و با کیفیت بالا را به مخاطبان خود ارائه دهند.

یکی از برترین خدمات ره وب طراحی حرفه ای وب سایت با کدنویسی پیشرفته می باشد. تیم برنامه نویسی با تسلط بر تکنولوژی و روش های جدید دنیا می توانند سایتی سازگار با تمام دستگاه ها و مرورگررها با سرعتی بالا طراحی نمایند. به این دلیل که سایت کاملا بر اساس امکانات و ویژگی های درخواستی شما طراحی می گردد، می توانید این اطمینان را داشته باشید که نیازهای اساسی و درخواست های شما را پوشش خواهد داد. وجود ۲۰۰ نمونه کار در رزومه بهترین شرکت طراحی وب سایت، شرکت ره وب یکی از بزرگترین افتخارات ماست و خرسندیم که توانسته ایم رضایت مشتریان خود را طی این ۱۰ سال با پشتیبانی سریع با تیمی صبور جلب نماییم. تشکیل جلسات تجزیه تحلیل و همفکری با مشتریان یکی دیگر از راه های رسیدن به سایت متناسب با نیازهای آنهاست. از ابتدای مسیر تا رسیدن به بزرگترین موفقیت ها با تیم برنامه نویس و طراح حرفه ای سایت تخصصی و کدنویسی در کنار شما خواهیم بود. طراحی حرفه ای سایت یا طراحی سایت برنامه نویسی اتفاقی است که در کنار یک تیم متخصص محقق خواهد می شود و شما را از دغدغه ها و تجربیات تلخ گذشته دور نگه می دارد.





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: